piątek, 12 lutego 2010

JOHNNY BRAVO - KRÓL CARTOON NETWORK ♥




● Johnny Bravo – amerykański serial animowany.
● Głównym bohaterem kreskówki jest właśnie Johnny Bravo, który mieszka wraz ze swoją mamą w fikcyjnym mieście Aron City.
● Jest to blond włosy młodzieniec w wieku około 20 lat, uważa się za najpiękniejszego faceta na świecie. Wygląda jak James Dean, jest szeroki w barach, wąziutki w biodrach, a na nosie zawsze ma ciemne okulary. Brzmi jak Elvis Presley. Używa tylko jednej marki żelu do włosów „Mr. Kevin”. Prawie w każdym odcinku próbuje poderwać jakąś dziewczynę, ale nigdy mu to nie wychodzi. Jest uroczym mięśniakiem i narcyzem, który kompletnie nie rozumie, co jest nie tak z jego strategią podrywu, więc… za każdym razem podejmuje przegraną walkę o laskę. Często podchody Johnny’ego kończą się tragicznie.
● Najważniejsze osoby w życiu Johnny’ego:

★ Bunny Bravo – mama Johnny’ego. Opiekuje się Johnnym i zawsze obawia się go zostawić samego w domu. Jednocześnie niesamowita kobieta, potrafiąca wyciągnąć Johnny’ego z każdej sytuacji. W niektórych odcinkach różni mężczyźni próbują ja poderwać.


★ Suzy – ośmioletnia sąsiadka Johnny’ego, uwielbia spędzać z nim czas.











● Bravo często używa śmiesznych tekstów, w celu podrywu, typu:

➞ Hej, mała, patrz na moją klatę!
➞ Hej, mała! Ja jestem piękny, ty jesteś piękna, chodźmy do mnie i pogapmy się na siebie.
➞ Hej, mała! Poproszę lody bananowe z odrobiną twojej miłości i żeby były zimne!


kliknij tu! <--- To jeden z odcinków Johnnego!

Johnny ma wielu fanów na świecie, w tym mnie. :D






6 komentarzy:

  1. Jak byłam mała zawsze oglądałam Johnny'ego Bravo. Moja ulubiona kreskówka... Wprawdzie mało ambitna, ale śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Johnniego! On jest moim idolem <3<3 Też go oglądałam. Znałam każdy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Johnny jest genialny! Najbardziej lubię jak robi takie śmieszne pozycje jak na obrazku wyżej :D
    - bardzo fajny blog, pozdrawiam Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, zawsze się zastanawiałam jek ma na imię mama johnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a widzisz! tutaj dowiesz się wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh ...
    gnialny blog! Najlepszy temat na świecie! Prowadz go jak najdłuzej!

    OdpowiedzUsuń