czwartek, 18 lutego 2010

CHOJRAK - TCHÓRZLIWY PIES!




OTO CHOJRAK!

● Jest to amerykański serial animowany, tak jak każdy w Cartoon Network. :)
● Bohaterem serialu jest strachliwy pies o imieniu Chojrak, który jednak zawsze znajdzie w sobie na tyle odwagi, aby uratować swoją ukochaną panią Muriel. Na farmie mieszka jeszcze mąż Muriel - Eustachy. Nienawidzi Chojraka i ciągle na niego krzyczy, niemal bez przerwy rzuca w jego stronę wyzwiskami, najczęściej "głupi pies!".




To Muriel i Chojrak.




A to, jak pewnie się domyślacie - Eustachy.


✓ Chojrak to słodki, różowy, malutki piesek, który strasznie się wszystkiego boi. Jednak zawsze zdobywa odwagę, gdy Muriel jest w tarapatach. Strasznie mi się to podoba, ponieważ jest to po prostu pozytywna bajeczka. ;)

kliknij tu! <--- To jeden z odcinków Chojraka. Zajrzyjcie, może się wam spodoba! ;>







Napiszcie jaką postać mogłabym opisać w następnym poście, bo nie wiem kogo bardziej lubicie. ;)

9 komentarzy:

  1. Zawsze się bałam tej bajki :p jak np. Chojrak byl w takim barze, gdzie robią hamburgery, które wyglądają jak ludzkie głowy :D haha

    Następny post o Krowie i Kurczaku albo Klan Na Drzewie ! :D
    Nigdy tego nie lubiłam, ale czasami byli śmieszni haha :)

    /Claudia/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc , nigdy nie lubiłam tej bajki. Nawet nie dlatego, że pies był "głupi" lub coś w ten deseń tylko po prostu... Była straszna... No bałam sie ! Klimat tej kreskówki był jak z horrorów... Przynajmniej tak mi się wydawało jak byłam mała. Następna postać : JOHNNY BRAVO proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chojrak, ehm no więc, dawno nie oglądałem kreskówek, a konkretnie skończyłem w 1 klasie,ale z tego co pamiętam chojrak był u mnie w pierwszej dziesiątce najgłupszych kreskówek!

    Kamila, napisz o Johny Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhaha nie jestem Kamila tylko Agata.. ;p
    + już było o Johnnym, co macie w archiwum. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. komentuję, bo czekam na następnego posta ;D

    /Claudia/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorry, że tak późno piszę...
    Chojrak zawsze był zabawny. Taki mały, wątły psiak mieszkający na odludnej farmie, wokół której kręcą się różne stwory- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat;

    koko-PRO-player pisze...
    Chojrak, ehm no więc, dawno nie oglądałem kreskówek, a konkretnie skończyłem w 1 klasie,ale z tego co pamiętam chojrak był u mnie w pierwszej dziesiątce najgłupszych kreskówek!

    Sam jesteś głupi ty nieogarnięty człowieku!

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona baka xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak Chojrak!Kiedyś zawsze się bałem tego odcinka który się nazywał chyba Dzień Plonów czy jakoś tak.Straszna była ta księżycowa głowa z pustymi oczami. STRASZNE

    OdpowiedzUsuń