wtorek, 20 kwietnia 2010

TOM I JERRY !

● Witam! Dziś opowiem Wam o Tommie i Jerrym. Jest to animowany serial, który opowiada o konflikcie pewnego kota (Tom) z chytrą myszą (Jerry). Zazwyczaj odcinki dotyczą próby schwytania Jerrego przez Toma.



● Główni bohaterowie:

★★★ Życie Toma ogranicza się do drzemek, jedzenia i pogoni za Jerrym. Tom zajmuje się wymyślaniem niezliczonych pułapek na Jerry'ego, ale ta mała mysz nigdy nie daje się nabrać na kocie sztuczki.



★★★ Ta malutka mysz - Jerry - jest niezwykle urocza, ale dla Toma oznacza jedynie smakowity kąsek. Wprawdzie Jerry jest niewielki, ale za to bardzo sprytny i zawsze potrafi przechytrzyć upartego kota.



★★ Spike jest wielkim, bardzo silnym i groźnie wyglądającym buldogiem z sąsiedztwa. I zawsze nadchodzi z odsieczą Jerry'emu, kiedy Tom najmniej się tego spodziewa.



★★ Tyke jest synem Spike'a, ale w niczym nie przypomina swojego taty. Jest małym, słodkim szczenięciem. Jeżeli kiedykolwiek znajdzie się w opałach, Spike błyskawicznie ratuje syna z opresji (najczęściej w postaci Toma).



Mamcia Dwa Buty – stara, otyła gosposia, od której Tom często zostaje wyrzucony z domu za wyrządzanie szkód w mieszkaniu. Prawie nigdy nie widać jej twarzy. Prawdopodobnie jest Murzynką.
Joan i George – właściciele Toma. Są zgodnym małżeństwem.


● A więc jak zwykle, zapraszam do obejrzenia jednego z odcinków Toma i Jerrego! Myślę, że wam się spodoba, ja jak byłam mała oglądałam to z bratem bez przerwy, uwielbiałam ich. Niestety teraz niestety leci w złych godzinach, czyli wtedy kiedy jestem w szkole (no i nie wspominam o tym, że jestem trochę za stara)..! :)
odcinek

● A tu nowość! Haha, jeśli nuda was dopadnie zapraszam do gry, w której jesteśmy Jerrym i uciekamy przed Tomem!



● I to już koniec dzisiejszej notki, dziękuję za uwagę! Do następnej! :)

2 komentarze:

  1. super opis Toma i Jerrego

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy taka muzyka tam leciała ? http://www.youtube.com/watch?v=GY7fMBHlIeI

    OdpowiedzUsuń